Optimalisatie


plus

De ‘van-zand-tot-klant’ gedachte omvat de gehele keten en is lang niet altijd volledig toepasbaar. Toch is het uiterst effectief alle disciplines die uw goederenstroom beïnvloeden, mee te nemen in het vooronderzoek en de verbetervoorstellen. Pas dan heeft een optimalisatie echt kans van slagen en is kunnen aanzienlijke kostenbesparingen en verhogen van service levels tegelijkertijd gerealiseerd worden.

Dit houdt in dat zowel interne als externe processen onderdeel uitmaken van het (voor)onderzoek. De leveranciers, logistiek dienstverleners, IT partners, maar ook de eigen inkoop, customer service en sales t/m uw eigen klanten beïnvloeden uw logistieke performance. Bottlenecks zijn vaak een combinatie van een ‘mismatch’ tussen de diverse schakels en deze kunnen alleen worden opgelost met een totaalbenadering.

SOM 4 heeft brede ervaring met in kaart brengen van uw totale supply chain, het analyseren van bottlenecks,
hoe uitwerken van verbetervoorstellen en de implementatie daarvan
.

Onze inzet is altijd gericht op het realiseren van resultaat voor de gehele bedrijfsvoering en niet op alleen de logistiek.Wij maken gebruik van beproefde methodes, gebaseerd op o.a. de balanced scorecard, om voor uw organisatie het totaalrendement te vergroten.

Lees de case bij Basil of Perry Sport waarin die succesfactoren beschreven staan.

Overige klanten waar wij een bijdrage aan het optimaliseren van de keten hebben geleverd:
Laan Dekker groep
Toppoint
Dasselaar grootverbruik
Textaafoam











afbeelding
agenda

SOM 4

Krullelaan 17
3701 TB Zeist
Nederland

030 - 603 18 34

of mail naar: info@som4.nl

Klanten

Hieronder een kleine selectie van onze klanten.

logo'sklik op de logo's voor de cases.

Daarom SOM 4

+ Resultaat voor de KLANT staat

    centraal

+ Vakmanschap in supply chains
+ Gericht op gehele bedrijfsvoering

   -> totaalrendement
+ Projectmanagement – en advies

   -> op maat